مطالب آموزشی

درباره شهرستان ملارد

شهرستان ملارد با مساحت ۹۶۰ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر یکی از شانزده شهرستان استان تهران است . این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و صفادشت می باشد که در غرب استان تهران واقع شده و از غرب و شمال با استان البرز ، از جنوب با شهرستان رباط کریم و شهرستان ساوه و از شرق با شهرستان شهریار مرز مشترک دارد . فاصله شهرستان ملارد تا مرکز استان ۵۰ کیلومتر است. تا سال ۱۳۸۸ شهرستان ملارد در تقسیمات کشوری یکی از بخشهای شهرستان شهریار محسوب میشد تا اینکه براساس مصوبه شماره ۱۹۰۹۴/ت۴۱۸۳۶ مورخ 1388/02/01 هیئت محترم دولت و ابلاغیه شماره ۱۷۶۹۴۹/۶۱۱ مورخ 1388/09/08 استانداری تهران ، با انتزاع از شهرستان شهریار به شهرستانی مستقل ارتقاء یافت. این شهرستان دو بخش مرکزی و صفادشت ، یک دهستان بنام اخترآباد و ۵۹ روستا دارد .

شرایط اقلیمی شهر ملارد با شهرستان شهریار کم و بیش یکسان است این ناحیه دارای  زمستان های سرد و خشک و تابستان های نسبتا گرم و خشک می باشد و بهترین فصل این ناحیه را می توان از اوایل فروردین تا اواسط تیر ماه دانست . میانگین بارندگی حدود ۳۰ میلیمتر است که با ریزش برف و باران تامین می شود . این شهر در مسیر بادهای موسمی شهریار قرار دارد که با سرعت نسبتا زیادی از شمال به جنوب می وزد .

  • 1403/02/15 - 22:11
  • - تعداد بازدید: 18
  • - تعداد بازدید کنندگان: 12
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
برگزاری آزمون بوکلت مراقبت های ادغام یافته کودک سالم ویژه پزشکان

آزمون بوکلت مراقبت های ادغام یافته کودک سالم ویژه پزشکان

به منظور ارتقاء آگاهی و افزایش کیفیت ارائه خدمت توسط پزشکان...

332264.mp3 آزمون بوکلت مراقبت های ادغام یافته کودک سالم ویژه پزشکان

به منظور ارتقاء آگاهی و افزایش کیفیت ارائه خدمت توسط پزشکان، آزمون بوکلت مراقبت های ادغام یافته کودک سالم ویژه پزشکان ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد توسط واحد بهداشت خانواده برگزار گردید. در این آزمون کلیه پزشکان شاغل در واحدهای بهداشتی محیطی حضور بهم رساندند. پس از اتمام آزمون با پرسش و پاسخ مروری بر اطلاعات بوکلت کودک سالم صورت پذیرفت.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,سیمای شهرستان,اخبار مدیریت,اخبار واحد بهداشت خانواده,اخبار معاونت درمان,اخبار واحد روابط عمومی,مطالب آموزشی بهداشت خانواده,[اخبار پايگاه],اخبار فرهنگ سلامت,آرشيو اخبار فرهنگ سلامت
  • کد خبر : 332264
:
کلیدواژه ها
یسنا اکبری
خبرنگار

یسنا اکبری

Template settings