صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات
برگزاری چهارمین کارگاه صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات
چهارمین جلسه کارگاه صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات با حضور دکتر واشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان، سرهنگ بهرامی مسئول بسیج اقشار سپاه سیدالشهدا ملارد، دکتر فطورچی معاون بهداشت و جمعی...
چهارمین جلسه کارگاه صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات با حضور دکتر واشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان، سرهنگ بهرامی مسئول بسیج اقشار سپاه سیدالشهدا ملارد، دکتر فطورچی معاون بهداشت و جمعی دیگر از پرسنل این شبکه برگزار شد.
در این کارگاه که مورخ 15 اسفند 1401، تشکیل شد، مربیان فرج اللهی مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس و موحد مسئول روابط عمومی،آموزش مفصل و تفسیری صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات را با سرفصل هایی از قبیل: اهداف طرح تکریم ارباب رجوع، ضرورت تکریم ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع نوعی مدیریت اسلامی، مبانی اعتقادی در طرح تکریم ارباب رجوع، تعریف مشتری و ارباب رجوع، انواع مراجعین و ویژگی های آنان، انواع نگرش به مشتری، برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری، تاثیرات رضایتمندی ارباب رجوع در حقوق استخدامی کارکنان دولت، اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری، اهمیت شکایت و شاکی، فرآیند رسیدگی به شکایت و... را با روش های گوناگون آموزشی همچون پرسش و پاسخ، ایفای نقش، برگزاری مسابقه و... ارائه دادند.
دکتر واشانی در این جلسه در خصوص صیانت از حقوق شهروندی و فرآیند رسیدگی به شکایات و اهمیت این مبحث توضیحاتی ارائه داد و گفت: خدمت به جامعه هدف کلی همه مسئولان و کارمندان دولت است، اما باید خدمات را به گونه ای به مردم بدهیم که احساس رضایت قلبی داشته باشند. باید به نحوی کار کنیم که در کار ما تا حد امکان نقص وجود نداشته باشد ولی اگر هم بود با مهارت پیدا کردن در اینگونه کارگاه ها، نقاط ضعف را زود شناسایی کرده و برطرف کنیم.
سرهنگ بهرامی نیز از برپایی چنین کارگاه های آموزشی مفیدی در حوزه سلامت ابراز خرسندی کرد و گفت: این نشان می دهد که مدیر شبکه و پرسنل این مجموعه دغدغه ارائه خدمت صادقانه به مردم را دارند. پس چه خوب است عزیزانی که در این جلسات شرکت می کنند مطالب آموخته شده را سینه به سینه به سایر همکاران و حتی مراجعه کنندگان انتقال دهند تا این آموزش ها اثربخش تر شوند.
کامنت