خانم مریم سوزنیان : کارشناس مشارکت های مردمی، سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت
شرح وظایف :
1- ثبت شکایات ( حضوری ، تلفنی و مکاتبه ای و ... )
2- پذیرش شاکیان در مراجعات حضوری
3- مستندسازی سوابق ، مدارک ، اقدامات و ...
4- ارزیابی اولیه شکایت ، تعیین حوزه مرتبط و ارجاع شکایت به حوزه مربوطه
5- پیگیری پسخوراند نتیجه شکایت
طرح تکریم ارباب رجوع :
1- اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رسانی از طریق بروشور، پمفلت و......
2- بازنگری و اصلاح مجدد روش های انجام کار به منظور ایجاد سهولت و افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی به مردم
3- نصب منشوراخلاقی در معرض دید، به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع
4- نظرخواهی از مراجعان به شبکه درباره کیفیت خدمت دهی و چگونگی برخورد کارکنان
5- آمادگی برای ارائه اطلاعات و توضیحات کافی مورد نیازبه خدمت گیرندگان
جهت ارتباط با واحد شکایات و صیانت از حقوق شهروندی با شماره تلفن پنج رقمی 67142-021 تماس حاصل نمایید.
آدرس سایت :