سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی
برگزاری اولین جلسه سلامت اداری، صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات
اولین جلسه سلامت اداری، صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات با حضور مدیر شبکه و کلیه مسئولان واحدهای ستادی به منظور معرفی واحد سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی بویژه روند رسیدگی به شکایات در این واحد برگزار شد.
اولین جلسه سلامت اداری، صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات با حضور مدیر شبکه و کلیه مسئولان واحدهای ستادی به منظور معرفی واحد سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی بویژه روند رسیدگی به شکایات در این واحد برگزار شد.
در این جلسه که مورخ 26 آبان 1401 تشکیل شد، ابتدا دکتر واشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد به کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مسائل در هر سازمانی سلامت سیستم سازمان و بویژه روابط داخلی آن است. نحوه ارتباط درست و براساس قوانین، باعث ایجاد رضایت در بین کارکنان و نیز ارباب رجوع خواهد شد. داشتن یک سیستم درست باعث ارتقای سطح کیفیت و کشف عیوب سازمانی می شود. ما نیز با شروع به کار این واحد در ستاد شبکه با همین هدف پیش خواهیم رفت، ضمنا برای نحوه رسیدگی به شکایات نیز یک فرآیند منظم و دقیق با راه های ارتباطی گوناگون در نظر گرفته ایم که در ادامه جلسه به آنها اشاره خواهیم کرد.
سپس دکتر فطورچی مسئول واحد صیانت از حقوق شهروندی، در زمینه برنامه های آتی این واحد و فرآیند رسیدگی به شکایات، به خصوص نحوه ثبت و گزارش گیری آن آموزش هایی را ارائه داد.
در پایان موحد مسئول روابط عمومی نیز در مورد سامانه شبکه بهداشت و ایجاد منوی صیانت از حقوق شهروندی و نحوه ورود و ثبت شکایت در فرم مخصوص طراحی شده در این پورتال آموزش مختصری ارائه کرد.
کامنت