صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات
برگزاری سومین کارگاه صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات
سومین کارگاه صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات با حضور دکتر واشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد، دکتر مجدی از بازرسی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر فطورچی معاون بهداشت شبکه، مهندس احمدی فرد مسئول روابط عمومی...
سومین کارگاه صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات با حضور دکتر واشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد، دکتر مجدی معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر فطورچی معاون بهداشت شبکه، مهندس احمدی فرد مسئول روابط عمومی و کارشناس بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی دیگر از پرسنل ستادی و محیطی این شبکه برگزار شد.
در این کارگاه که با دو مدرس، سوزنیان کارشناس صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات و شاهسوندی کارشناس نظارت بر درمان تشکیل شد، ابتدا مدیر شبکه در خصوص صیانت از حقوق شهروندی و فرآیند رسیدگی به شکایات توضیحاتی ارائه داد.
سپس مدرسان این دوره آموزش مفصل و تفسیری صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات را با سرفصل هایی از قبیل: اهداف طرح تکریم ارباب رجوع، ضرورت تکریم ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع نوعی مدیریت اسلامی، مبانی اعتقادی در طرح تکریم ارباب رجوع، تعریف مشتری و ارباب رجوع، انواع مراجعین و ویژگی های آنان، انواع نگرش به مشتری، برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری، تاثیرات رضایتمندی ارباب رجوع در حقوق استخدامی کارکنان دولت، اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری، اهمیت شکایت و شاکی، فرآیند رسیدگی به شکایت و... را با روش های گوناگون آموزشی همچون پرسش و پاسخ، نمایشی، برگزاری مسابقه و... ارائه دادند.
در این کارگاه نیز مسابقه ای با طرح سوال و به چالش کشیدن ذهن شرکت کنندگان برگزار شد و مدیر شبکه به یک نفر از شرکت کنندگان که پاسخ صحیح داده بود، هدیه ای به رسم یادبود اهدا کرد.
در پایان دکتر مجدی و مهندس احمدی فرد از برپایی چنین کارگاه های آموزشی برای پرسنل ابراز خرسندی کرده و بر ادامه این جلسات آموزشی تاکید کردند.
کامنت