صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات
برگزاری کارگاه صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات
اولین جلسه کارگاه صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات با حضور دکتر واشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد، دکتر فطورچی معاون بهداشت و جمعی دیگر از پرسنل این شبکه برگزار شد.
اولین جلسه کارگاه صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات با حضور دکتر واشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد، دکتر فطورچی معاون بهداشت و جمعی دیگر از پرسنل این شبکه برگزار شد.
در این کارگاه که با دو مربی، فرج اللهی مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس و موحد مسئول روابط عمومی تشکیل شد، ابتدا مدیر شبکه در خصوص صیانت از حقوق شهروندی و فرآیند رسیدگی به شکایات توضیحات مختصری ارائه داد.
سپس مربیان این دوره آموزش مفصل و تفسیری صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات را با سرفصل هایی از قبیل: اهداف طرح تکریم ارباب رجوع، ضرورت تکریم ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع نوعی مدیریت اسلامی، مبانی اعتقادی در طرح تکریم ارباب رجوع، تعریف مشتری و ارباب رجوع، انواع مراجعین و ویژگی های آنان، انواع نگرش به مشتری، برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری، تاثیرات رضایتمندی ارباب رجوع در حقوق استخدامی کارکنان دولت، اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری، اهمیت شکایت و شاکی، فرآیند رسیدگی به شکایت و... را با روش های گوناگون آموزشی همچون پرسش و پاسخ، نمایشی، برگزاری مسابقه و... ارائه دادند.
در پایان این کارگاه هدیه ای به رسم یادبود به برنده مسابقه برگزار شده در طی کارگاه، اهدا شد.
کامنت