رسیدگی به شکایت
جلسه بازنگری روند رسیدگی به شکایت
جلسه بازنگری روند رسیدگی به شکایات با حضور دکتر واشانی مدیر شبکه، دکتر فطورچی، موحد مسئول روابط عمومی و جلب مشارکت های مردمی، سوزنیان مسئول آمار و رسیدگی به شکایات در دفتر مدیر شبکه برگزار شد.
جلسه بازنگری روند رسیدگی به شکایات با حضور دکتر واشانی مدیر شبکه، دکتر فطورچی، موحد مسئول روابط عمومی و جلب مشارکت های مردمی، سوزنیان مسئول آمار و رسیدگی به شکایات در دفتر مدیر شبکه برگزار شد.
در این جلسه که مورخ 18 آبان 1401، تشکیل شد، دکتر واشانی در خصوص اهمیت قدم های اول تکریم ارباب رجوع، روند رسیدگی به شکایات و جلب مشارکت های مردمی توضیحاتی ارائه داده و گفت: ابتدا باید زیرساخت های فرآیند رسیدگی به شکایات آماده شود و در حین آماده سازی زیرساخت ها، آموزش ها به صورت کارگاهی برای پرسنل، به ترتیب ابتدا مسئولان واحد های ستادی، سپس مسئولان واحد های محیطی و بعد سایر پرسنل برگزار شود. اطلاع رسانی در این زمینه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است تا مردم، مراجعه کنندگان و حتی پرسنل خودمان از نحوه رسیدگی به شکایات و روند آن مطلع شوند.
در انتها مصوباتی به تصویب رسید.
کامنت