صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات
برگزاری هفتمین کارگاه صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات
هفتمین جلسه کارگاه صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات با حضور دکتر واشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی...
هفتمین جلسه کارگاه صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات با حضور دکتر واشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی دیگر از پرسنل این شبکه برگزار شد.
در ابتدای این کارگاه که مورخ 20 اردیبهشت 1402، تشکیل شد، دکتر واشانی در خصوص صیانت از حقوق شهروندی و فرآیند رسیدگی به شکایات و اهمیت این مبحث توضیحاتی ارائه داد و گفت: خدمت به جامعه هدف کلی همه مسئولان و کارمندان دولت است، باید حمایت از قشر ضعیف و نیازمند خدمت و ارتقای مستمر کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم، به گونه ای که مراجعه کنندگان احساس رضایت قلبی داشته باشند. باید به نحوی کار کنیم که در کار ما تا حد امکان نقص وجود نداشته باشد ولی اگر هم بود، با مهارت پیدا کردن در اینگونه کارگاه ها، نقاط ضعف را زود شناسایی کرده و برطرف کنیم.
در ادامه مربیان سوزنیان کارشناس رسیدگی به شکایات و شاهسوندی کارشناس نظارت بر درمان، آموزش مفصل و تفسیری صیانت از حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات را با سرفصل هایی از قبیل: اهداف طرح تکریم ارباب رجوع، ضرورت تکریم ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع نوعی مدیریت اسلامی، مبانی اعتقادی در طرح تکریم ارباب رجوع، تعریف مشتری و ارباب رجوع، انواع مراجعین و ویژگی های آنان، انواع نگرش به مشتری، برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری، تاثیرات رضایتمندی ارباب رجوع در حقوق استخدامی کارکنان دولت، اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری، اهمیت شکایت و شاکی، فرآیند رسیدگی به شکایت و... را با روش های گوناگون آموزشی همچون پرسش و پاسخ، ایفای نقش و برگزاری مسابقه ارائه دادند.
در این کارگاه نیز مسابقه ای برگزار شده و به قید قرعه به دو نفر از برندگان هدیه ای به رسم یاد بود از طرف مدیر شبکه اهدا شد.
کامنت